Kosttilskud til hunde med ledproblemer

Rigtig mange hunde døjer med leddene. Faktisk lider hver femte voksne hund af gigt, og langt de fleste hunde over fem år har tegn på begyndende ledproblemer. Ledproblemer heriblandt stivhed og gigt kan forårsage din hund en masse smerte, hvilket gør, at den bliver mindre aktiv. For at forebygge eller lindre smerter og ubehag er det vigtigt, at hunden både får rigeligt med motion, det rette foder og kosttilskud.

Hos VetPlanet finder du et stort udvalg af leddiæter og kosttilskud til hunde med ledproblemer.

Hvorfor får hunde ledproblemer?

Ledproblemer hos hunde opstår ofte som følge af alderdom, men problemerne kan også opstå på grund af skader eller overvægt, hvor leddene konstant belastes. Selvom du ikke kan ændre det faktum, at din firbenede ven bliver ældre, er der meget, du kan gøre for at undgå ledproblemer hos din hund. Det er blandt andet vigtigt, at din hund får rigeligt med motion samt en sund og nærende kost, så den ikke bliver overvægtig. Har din hund for meget sul under pelsen, finder du et stort udvalg af kaloriefattigt slankefoder, der understøtter vægttab.

Køb Kosttilskud til hunde med ledproblemer hos VetPlanet

Hos VetPlanet finder du et stort sortiment af kosttilskud til hunde med ledproblemer. Kosttilskud hjælper blandt andet med at styrke og vedligeholde hundens muskler og led, så din hund fortsat kan leve et godt og aktivt liv. Vi har mere end 30 års erfaring inden for dyrlægebranchen, og vi forhandler kun produkter, vi selv anbefaler. Hvis du mistænker, at din hund har begyndende eller eksisterende ledproblemer, er det en god ide, at du kontakter os. Vi sidder altid klar til at hjælpe og vejlede. Du kan enten ringe til os på tlf. 70 16 01 01 eller skrive til os gennem vores kontaktformular. Du kan desuden læse mere om slidgigt hos hunde her.